Valentines uge

2015-02-16 01:10

Hej! 

Denne uge var jo vinterferie hjemme i DK, men her var det bare en almindelig uge. 

Mandag var jeg ude at køre med Sarah for at hente min ødelagte mobil. Da jeg kom hjem fra det havde jeg en masse lektier så det gik min aften med. 

Tirsdag havde vi en skriftlig test i engelsk, i pricippet behøvede jeg ikke at tage den men den kommer ikke til at betyde noget for mig. Om aftenen til YW havde vi en daddy daughter date så Jeff og jeg tog afsted og spiste i kirken og spillede spil med de andre piger og deres fædre. 

Onsdag havde jeg en dejlig lang samtale på Skype med Bjørg, yay!

Torsdag da jeg kom hjem fra skole fortalte jeg Mary at jeg havde en high school musical sang på hjernen så Mary foreslog at vi skulle se filmen. Så vi så high school musical og spiste is. Så kom Jen på besøg og spurgte til hvordan det gik. 

Fredagpå skolen gik folk valentines amok, balloner, chokolade osv. blev leveret til folk i timerne. Efter skole tog jeg over til Sheryl og fik smoothies og hyggede. Om aftenen tog Mary til Sarahs fødselsdag så Jeff og jeg var alene med børnene, efter at børnene var blevet puttet så vi doctor who.

Lørdag var det jo så valentines day. Vi tog til en anden kirke for at spise morgenmad, men de havde fortalt os et forkert tidspunkt så vi kom som de var ved at rydde op så vi skyndte os at spise og kørte så hjem. Jeff og drengene (bortset fra Joseph) blev så hjemme mens Mary og jeg tog på shopping. Mary havde nogle ting hun skulle købe og så kiggede vi også efter en ny mobil til mig. Her i USA kan man bare ikke få en mobil der ikke er låst til et bestemt teleselskab, med mindre man køber den hos den rigtige forhandler (apple, samsung osv.) men den nærmeste apple forhandler var ret langt væk, så jeg blev nødt til at købe den på nettet. På tirsdag eller onsdag får jeg så min telefon. Om aftenen gik mary og Jeff på en "date" eller det vil sige at de lavede mad og spiste det i deres soveværelse og bagefter så de en film på computeren, så Daniel og jeg passede børn imens.

I dag har vi været I kirke og haft vores nabo Becca på besøg. Måske kommer Evas familie senere i aften?

I morgen har jeg fri fra skole pga. Presidents day og på lørdag smutter jeg jo så til Hawaii! Jeg er så småt begyndt at pakke. 

- Emilie