Travl og fed uge.

2014-09-15 00:02

Hej! 

Jeg har ikke opdateret i et stykke tid, så jeg tænkte at nu var et godt tidspunkt. Eller det vil sige jeg begyndte med et opslag for en time siden og var næsten færdig da min computer går i hak og sletter det hele. Så jeg er lidt sur på den nu. Dette opslag bliver nok ikke så detaljeret som planlagt så, men sådan går det jo noglegange.

Siden sidst er alt det her sket:

Fredag var jeg stadig ikke helt frisk men jeg tog i skole alligevel. Da jeg kom hjem var mary stresset fordi ingen var kommet for at hjælpe hende med at sylte ferskner, lave juice og marmelade som planlagt, så jeg gav mig til at hjælpe. Jeg tog derefter på en lille shoppingtur med CJ og da jeg kommer hjem er Conner og Evas der (Conner går på skolen og er et år ældre end mig og en god ven af Evas familie). Han beder mig om at følge med og giver mig et stykke papir med en kode jeg skal løse. Han spørger om jeg vil være hans date til homecoming. I samarbejde med MAry beslutter jeg mig for at vente lidt med at svare. Efter aftensmaden spørger Jonathan om jeg har lyst til at hænge ud med ham og nogle venner. Vi tager så ud til en kæmpe spillehal (sådan som man ser i film) og har det sjovt og vinder billeter. Vi køber slik for billeterne som vi spiser på hjemvejen. 

Lørdag er en ryd op/gør rent dag så det eneste der sker der er at vi besøger en af Jeffs kollegaer og spiser aftensmad hos dem. 

Søndag har min mave det skidt igen. Nedtur. Så jeg tager ikke i kirke. Jeg skyper i stedet med mor og far. Efter kirke var det tid til fathers blessings som i bund og grund er en velsignelse der bliver givet af vor herre gennem en far eller anden mand der er tæt på dig. Jeg fik også en. Søndag var også Jeffs fødselsdag så Evas familie kom på besøg. Jeg spiste toast til aftensmad men blev simpelthen nødt til at smage en af de hjemmelavede snickers der var til desert. Jeg gav Jeff en polo og et gavekort til en aftens børnepasning så han kunne invitere Mary på en date.

Mandag prøvede jeg for første gang puddle jumping. Sephra kom og bankede på og sagde jeg skulle tage en hættetrøje på og så var det ellers bare ud i styrtende regnvejr og hoppe i vandpytter. Evas familie var igen på besøg fordi det var Jericas fødselsdag.

Tirsdag havde CJ og jeg en lektie date indtil at vi skulle til vores young womens aktivitet. Denne gang lavede vi pizzaer og hyggde. Efter young womens havde jeg stadig lektier og det blev ret sent før jeg var færdig. Den nat var den første gang jeg drømte på engelsk. 

Onsdag var der gratis bbq på skolen. Mary tog i templet sammen med Eva. Så Jeff foreslog at vi kunne se en film. Vi lavede en en liste over film jeg SKAL se og så en af dem.

Torsdag havde Sheryl (sister Jepson) inviteret alle os fra young women på smoothies og andet godt hjemme ved hende efter skole. Vi hyggede helt vildt. Jeg elsker Sheryl hun er ligesom en veninde selvom hun faktisk er en af lederene fra young women. 

Fredag svarede jeg så Conner (se billeder) han blev ifølge Eva super glad og overvældet. Mary og jeg ville have kigge på kjoler men kom for sent afsted, vi spiste på en grillbar og fik is som blev lavet mens vi så på det. Man vælger f.eks. yoghurt og så smag og fyld og så fryser det det til is med tøris. Ret cool.

I går gik dagen med shopping for at finde min kjole (homecoming er næste uge). Jeg fandt den endeligt og jeg blev så også nødt til at købe en bolero for at følge skolens dresscode. Om aftenen var der en stomp på skolen, vi havde fået besked på at møde op i neon eller hvidt tj og der ville være ansigtsmaling og knæklys til rådighed. Vi havde det super sjovt. Da det sluttede spurgte Jake (en dreng fra kirken) om vi ville med ind til byen efter en is så det gjorde vi. 

I dag var vi i kirke og ellers har jeg lavet lektier og opdateret bloggen. Søndagen skal jo holdes hellig så der sker ikke så meget. Nu vil jeg så rydde op på mit værelse for det har jeg ikke lige fået gjort, ups...

Næste uge bliver også travl men fed! Det er nemlig homecoming uge, så der sker noget på skolen næsten hver aften. Det skal I nok også få et opslag om.

Der er også blevet lagt en masse nye billeder ind.

Som I kan se har jeg det fortsat godt.

-Emilie