Travl hverdag!

2014-08-13 18:16

Hej! 

Som i nok kan forstå på mit sidste opslag er jeg startet ud med en noget travl hverdag, men det er kun fedt! 

I går var vi på picnic og derefter på hiking til "the grotto" det var super hyggeligt. Da det blev aften kom 3 piger og spurgte om jeg ville med til filmaften, jeg sagde selvfølgelig ja med det samme. Det var filmaften med pigerne i ungdomskirken tror jeg. Det var en super hyggelig aften og alle spurgte ind til mig, nogle dummere spørgsmål end andre ("har I Iphones i Danmark?" osv.). En af pigerne tror jeg at jeg kunnr blive rigtigt gode venner med, hun går også på min skole. 

I dag skal jeg have læst min TB-test og have fundet ud af hvilke fag jeg skal have, så det bliver godt.

Jeg fandt også ud af at familien havde en cykel jeg må køre til skole på, så det har jeg tænkt mig.

- Emilie