Track og venner!

2015-05-10 23:28

Hej! 

Denne uge markerede så at jeg kommer hjem om en måned det er slet ikke til at forstå tiden er gået så hurtigt!

Mandag skete der ikke meget ud over track og lektier.

Tirsdag var jeg til track men vi slappede bare af og "mediterede" så vi ville være klar til region dagen efter. Kendra tog så med mig hjem. 

Ja så onsdag var jo så vores region track stævne. Det stod ned i stænger da vi først kom, men det holdt tørt mens stævnet var igang. Jeg løb 100m hæk, 100m og 300m hæk. Det gik faktisk ret godt. Efter stævnet tog jeg hjem til min ven som havde fået sit mission call altså et brev der sagde hvor og hvornår han skulle på sin mission (for kirken). Han skal til California, så det er jo ikke så langt væk... 

Torsdag var der igen et region track stævne, jeg skulle ikke løbe men jeg tog med for at heppe på mit hold. 

Fredag hang jeg ud med Sam og Kendra efter skole og om aftenen tog vi over på skolen og så "almost maine" som er et skuespil. 

Lørdag skulle jeg tideligt op, vi havde nemlig rock a palooza prøver. Så kl. 7 var jeg på skolen for at lære koregrafi til vores sange. Det var super sjovt (og hårdt) og nu glæder jeg mig bare vildt meget til rock a palooza! Da jeg kom hjem tog vi så hjem til Eva for at holde Adams fødselsdag (hans fødselsdag er d. 18).

I dag skypede jeg så med Gitte fra explorius, hun var til et pre departure møde ligesom det jeg var til før jeg tog afsted og de havde bedt om frivillige til at skype med dem og jeg var en af dem de valgte, så jeg var på storskærm foran omnkring 150 mennesker og svarede på spørgsmål om at være en udvekslings student. Efter det tog jeg så i kirke hvor temaet for dagen var mors dag. Det er nemlig også mors dag her. Glædelig mors dag forresten! Jeg elsker dig mutti! <3

- Emilie