Track og color fest

2015-03-30 02:26

Hej!
Så denne uge har ikke været vildt spændende, men der er sket en smule...

Mandag havde jeg dans kl. 6:30, vildt fedt når de samme 2 personer aldrig dukker op... Efter skole var der selvfølgelig track træning. Fordi det var Daniels fødselsdag sidste søndag holdt vi hans "fest" mandag aften. Jeg var hurtigt træt pga. dans og track så jeg gik tideligt i seng.

Tirsdag samme rytme med dans og track... CJ og jeg hang ud efter track og tog så til YW sammen hvor vi havde en service aktion, alle havde noget med f.eks. en times børnepasning og så bød vi på det med point vi havde tjent.

Onsdag igen dans fra morgnen af og track efter skole. Om aftenen passede jeg så børn for en familie i nabolaget.

Torsdag ingen dans fra morgnen af jubiiii! Men stadig track efter skole.

Fredag efter track hang jeg ud med Kendra og CJ. Efter at de var taget hjem tog Mary og jeg ud for at købe snacks da jeg lørdag havde et track stævne.

Lørdag morgen kl. 7 kørte trackholdet så i bus mod West Jordan hvor vi havde et stævne. Jeg løb 100m hæk og det var så det, men vi hyggede hele dagen og var hjemme igen omkring kl. 6. Kendra blev så her og sov.

I dag tog Kendra så med i kirke, efter kirke skyndte Kendra, CJ og jeg os hjem og skiftede tøj og så var vi ellers på vej til "Holi festival of colors". Det holdes hvert år ved et indisk tempel her i Spanish Fork. Der spilles musik og kastes med faverigt kridt pulver. De fleste har hvidt på så man rigtigt kan se farverne. Så på vej derhen var vi helt rene og nu selv efter at have taget et bad er mit hår lidt lyserødt, jeg har lidt blå der og lidt grøn her osv. men det var super hyggeligt og jeg er glad for at jeg tog afsted. Nu skal jeg så igang med mine lektier og når jeg er færdig med dem er det nok på vej i seng.

God påske

-Emilie