Tilbage til hverdagen

2015-03-08 22:46

Hej! 

Denne uges opslag bliver nok ikke så spændende som sidste uges, men jeg synes alligevel at jeg har en del at skrive om. 

Mandag startede jeg jo i skole igen, det var lige lidt hårdt. Efter skole tog jeg så til min første rigtige træning med track, selvom I jo alle ved at jeg ikke kan lide at løbe tror jeg faktisk at det bliver ret fedt. Da Jeff kom hjem kørte vi så ud for at hente en ny mikrobølgeovn (den gamle var gået i stykker) og tog så på cracker barrel at spise. Selvfølgelig savnede jeg alle mine venner fra Hawaii. 

Tirsdag havde jeg "the ACT" (en test), så alle juniors var i skole resten af skolen blev hjemme. Jeg kom så tideligt hjem. Så tog jeg til trak om eftermiddagen. 

Tirsdag aften fik jeg en sms om at jeg skulle være på skolen til dansetræning kl.6:30 onsdag, så de var jeg. Ellers var onsdag en almindelig skoledag med track efter skole. Onsdag aften passede jeg børn mens Mary og Jeff var i templet. 

Torsdag var der "time trial" med track, det var så at vores trænere kunne se hvad vi skulle arbejde på. Jeg prøvede hækkeløb efter at have prøvet at springe over 1 af hækkene om tirsdagen, min træner sagde at jeg skulle. Jeg prøvede også 100 m sprint og længdespring. Bagefter var der et forældremøde og så var der en swim banquet. Til vores banquet fik vi uddelt vores diplomer, jeg fik 3: region 8 som man får hvis man har gode karakterer mens man dyrker en skolesport, "Letter" som jeg fik fordi jeg havde over 80% deltagelse til træninger og havde svømmet de påkrævede events, "Sword of the Don" 90% deltagelse og svømmet alle events. 

Fredag var der igen morgentræning kl. 6:30. Efter skole var der selvfølgelig track igen. Kendra tog så med mig hjem for at planlægge hvordan vi ville spørge Kade og McKay til Sadies (en fest på skolen), og så blev hun og sov. Vi var ude at købe balloner og post-its så vi var klar og så så vi også en tøsefilm.

I går kom Sam så og hentede mig og Kendra, vi skulle hjem til Cody og øve vores sang som vi skal til audition med til rock-a-palooza. Efter at have øvet kørte vi så hjem til McKay. På hans dørtrin puttede vi et skilt og en dr. pepper med balloner bundet til den. På skiltet stod der: "McKay, Dr. Pepper prescribes that: (pop the balloons)" i ballonerne var der så små sedler hvor der stod: "You. Go. To. Sadies. With. Me?. -Emilie". Vi ringede på dørklokken og løb væk. Bagefter var det Kendras tur til at spørge Kade. Vi klistrede post-its på hans dør med et skilt der sagde "I'm POST-ing a question" og så stod der "will you go to Sadies with me? -Kendra" på forskellige post-its og spørgsmålstegn på resten. Vi tog så hjem til Sam og havde en tøseaften. Vi tog ud at spise og hyggede ellers bare. Da jeg kom hjem var der et brev på mit værelse, det var et gækkebrev fra en super sød person hjemme i Danmark. Jeg gætter på dig Tove og tusind tak! 

Idag skypede jeg med mor, far og Tobi fra morgnenen af. Og her i USA er sommertid startet. Ellers har jeg bare været i kirke. Forhåbenligt kan jeg få lavet en masse lektier og få ryddet op efter det her.

Næste uge bliver også en travl uge: jeg har kor og dans fra morgnene af, track hver dag, et track stævne, en kor koncert og en audition. Så der bliver ikke tid til meget andet end det. 

- Emilie