Thanksgiving uge

2014-12-01 02:14

Hej! 

Denne uge var jeg kun i skole 2 dage pga. thanksgiving hvilket selvfølgeligt betød en mini ferie!

Tirsdag blev jeg på skolen indtil kl. 5 først havde jeg svømmetræning og så skulle jeg hjælpe med at pynte op til julekoncerterne. Om aftenen havde jeg lidt lektier men bagefter var det bare hygge. 

Onsdag var der ingen skole, men der var stadig svømning. Til svømning fik jeg så et slag i hovedet og min læbe blev lidt hævet. Om aftenen så vi doctor who og så kom onkel Ron. 

Torsdag var det thanksgiving hvilket betød at familien blev samlet. Vi sov længe spiste morgenmad sammen og ellers gjorde vi bare klar til middagen. VI holdt thanksgiving i vores kirke og før vi spiste tog vi familie billeder. Så spiste vi kalkun osv. og tærte til desert. Og ellers snakkede og hyggede vi bare. Så tog vi hjem og så en film, efter filmen spillede Jeff, Becca, Jordan og jeg monopoly.

Fredag var det black friday men nej jeg tog ikke ud at shoppe (hvilket nok var en god ide). Vi sov i stedet længe. VI pyntede så op til jul og spillede just dance. Om aftenen var det "Familien Eddingtons tærte aften" så vi mødtes igen med familie og spiste tærte og sang julesange omkring et klaver. 

Lørdag tog vi til endnu en familie samling, da vi kom hjem tog jeg med CJ og hendes familie i biografen for at se den 3. hunger games film. 

I dag var det jo så den første søndag i advent. Jeg tog ikke i kirke fordi jeg er lidt syg. Jeg havde en lille overraskelse til drengene og Elora da de kom hjem fra kirke, jeg havde købt jule sokker og en lille adventsgave til dem alle. Ellers har det bare været afslapning i dag. 

Næste uge har jeg både kor koncerter og svømmestævner så det bliver nok en ret travl uge.

- Emilie