Sygdom hos the Browns

2014-12-15 05:06

Hej! 

Hele denne uge har hele familie (bortst fra Daniel og jeg) været syge, så som en familie har vi ikke lavet så meget. Heldigvis virker det til at de er ved at komme sig så der skal nok nå at komme rigtigt december stress på. 

Mandag aften så vi del 2 af building a mind of steel, det handler om at man kan hvad man vil også styre sine tanker. 

Tirsdag var det tid til YW hvor vi tog hjem til familier der havde brug for hjlp og hjalp dem, med ting som at støvsuge, vaske op og sådan. Vi var delt i to hold. Mit hold kørte hjem til familierne på en quardricycle hvilket vi havde meget sjov med. 

Onsdag skete der ikke så meget.

Torsdag tog jeg efter svømning hjem til sheryl og fik varm kakao, og hyggede med pigerne fra kirken. 

Fredag var jeg bare super glad for at jeg ikke behøvede at stille min alarm til næste dag. MIn uge virker måske ikke så travl som den plejer at være, men lektier hjælper en del på travlheden, så jeg var bare udkørt. Jeg tog dog lige et smut forbi Macey's for at købe en fødselsdagsgave til en veninde.

Lørdag var lig med oprydning! Mit værelse lignede noget der var løgn (og det gør det faktisk stadig). Om aftenen tog jeg så til min veninde Lexi's fødselsdag. Vi spillede bræt- og kortspil og hyggde.

I dag tog jeg ikke i kirke, jeg glemte at stille min alarm og sov over mig, men jeg havde nok også brug for lidt ekstra søvn. Jeg skypede med mor, far og tobi, åbnede adventsgaver, lavede lidt lektier og tog til kor. I aften var der nemlig en choirside, hvor de forskellige kirkekor sang julesange. 

Jeg undskylder for et ret kort opslag denne gang. Jeg glemte at skrive ting ned i løbet af ugen som jeg ville skrive om her på bloggen og det er ret sent og jeg er pænt træt. 

I morgen starter min sidste uge i skole før juleferien, jeg trænger også snart til ferie igen!

Godnat herfra

-Emilie