Svømning, svømning og mere svømning.

2014-11-23 23:23

Hej!

Denne uge har været ekstra travl, hvis I troede at jeg lavede meget normalt, så vent til I har læst det her! 

Mandag efter skole kom Jen forbi, vi snakkede og som sædvaneligt fandt hun ud af at jeg jo har det super godt her! Til FHE lavede vi et thanksgiving træ på væggen, og når vi tænker på noget vi er taknemmelige for skriver vi det på et blad og putter det på træet. Mary og jeg tog på aften shopping da jeg havde brug for snacks til svømmestævnet tirsdag. 

Tirsdag havde jeg så et svømmestævne, det gik meget fint. En af pigerne på mit hold fik mig overtalt til at overtage hendes plads i et relay. Så normalt har man kun 4 "events" den dag havde jeg så 5 i stedet. Jeg kom ret sent hjem den aften så jeg tog et bad og gik på hovedet i seng. 

Onsdag aften havde Mary og jeg en kor koncert kaldet "daughters in his kingdom", det var for alle kvinder over 12. Bagefter var der selvfølgelig et tætrte bord, mums. 

Torsdag havde vi så endnu et svømmestævne, Mary og Jeff kom og heppede på mig. Jeg skulle svømme 500 yard freestyle og jeg havde været ret nervøs hele ugen, men jeg gjorde det (godt nok ikke ret hurtigt) og jeg var ret stolt (og meget træt) bagefter. Efter stævnet tog vi ud at spise på en restaurent, og så var det ellers hjem og i bad og på hovedet i seng igen. 

Fredag havde jeg endnu et svømmestævne, denne gang et mega stort et! Der var vildt mange skoler med, så hvor der normalt er 1-4 heats i et event var der nu 10-36 heats, så der var mega lang ventetid. Mit relay den dag blev aflyst så jeg havde kun en 50 yard freestyle. Vi forlod skolen kl. 11.30 og var hjemme igen omkring kl. 9. Busturen tog en time og mit event tog 34 sekunder så resten af tiden var bare ventetid... Selvom det var super lang tid blev det aldrig rigtigt kedeligt, vi spillede kort og fjollede og jeg tror at alle på holdet fik flere venner, så på den måde var det fedt. Da jeg kom hjem var Eva og familien der, de havde gemt mad og kage til mig, så jeg spiste tog et bad og gik så på hovedet i seng igen. 

Lørdag havde jeg nemlig endu et svømmestævne og jeg stod op kl. 4:30 vi skulle nemlig være på skolen kl. 5:45. Vi var alle super trætte og de fleste sov i bussen. De var det samme stævne som fredag (et 2 dags stævne) så der var igen super meget ventetid, denne gang havde jeg dog 2 events jeg skulle svømme. Jeg var hjemme igen omkrig kl. 7 om aftene og vi stoppede på vejen for at få mad. Busturen var super fed, alle var i godt humør fordi det var det sidste stævne. Da jeg kom hjem tog vi ud og spiste is. Og igen tog jeg et bad og gik på hovedet i seng, endeligt fik jeg mere end 7 timers søvn denne uge! 

Søndag er søndag, kirke og lektier og så en lille skype samtale med bjørg, Yay! og selvfølgeligt bloggen! 

- Emilie