Spring break

2015-04-13 03:26

Hejsa!

I denne uge havde jeg jo spring break (forårs ferie), så det betød ingen skole, jubiiii!

Mandag gik turen til Moab. Jeff og Adam blev hjemme, og CJ kom med i stedet. Da vi kom til moab var det tid til aftensmad. Efter aftensmaden gik CJ og jeg på "shopping" og så var det eller bare at finde vores lille træhytte og på hovedet i seng. 

Tirsdag blev hele dagen brugt i "arches national park", hvor vi hikede til de forskellige buer. Vi fik super sen aftensmad, med langsom betjening, men vi faldt i snak med nogle nordmænd så det var ret sjovt. 

Onsdag tog vi til "hole 'n the rock" som er et sted hvor et par besluttede sig for at bygge et hjem i en hule i bjerget. Stedet er nu ejet af en dansker så han havde en masse gamle danske skilte rundt omkring og så fik jeg da også snakket lidt dansk med ham. Eller gik dagen med en lang tur hjem og så filmaften med YW. 

Torsdag havde jeg det lidt skidt så jeg slappede bare af. Jeff tog endeligt til lægen hvor han fik konstateret "pneumonia". Jeg fik set et par film og så gik jeg en tur med CJ og det var så den dag. 

Fredag var det så tid til at pakke igen, turen gik nemlig mod Salt Lake City. Vi tog til "this is the place park" som fortalte om pionerene der flyttede til Utah og sådan. Da parken lukkede tog vi et smut forbi Jeffs bedstemor, vi havde ringet og spurgt om det var okay, men da vi kom lukkede hun ikke op. Mary og jeg kiggede jo så bekymrede på hinanden. Mary ringede til Jeffs tante som sagde at de havde taget hende med hjem til dem og så smuttede vi da lige hen og sagde hej. Bagefter tog vi hjem til Eva og sov. 

Lørdag efterlod vi børnene hos Eva og Mary, Adira og jeg tog tilbage til Salt Lake City. Vi startede ud ved Utah State Capitol, bagefter kørte vi et smut forbi East High hvor de har filmet high school musical. Skolen var selvfølgeligt lukket så vi gik rundt om den og kiggede ind af vinduer og sådan En af dørene til cafeteriet var ikke låst så Mary sagde stik dit hoved ind og tag et par billeder, og så gik alarmen selvfølgelig i gang, vi skyndte os bare væk... Ups... Så spiste vi på en skandinavisk restaurant. Mary og jeg fik smørrebrød, men deres rugbrød var skuffende amerikansk rugbrød og det er bare ikke det samme! Så tog vi på temple square og til the conference center og fik rundvisninger. Så gik turen til Evas hus og så hjem. 

I morges vågnede jeg så tidligt for at skype med Tobi. Jeg fik også snakket med mor og far. Så tog vi i kirke, og ellers har jeg bare prøvet at nå en masse i dag, det er desværre ikke gået så godt... 

- Emilie