Sidste uge i skolen

2015-05-31 23:24

Hej!

Nu er der kun en uge til at jeg kommer hjem. Det er vildt mærkeligt!

Mandag var det memorial day så jeg havde fri fra skole. Vi tog derfor til SLC hvor vi gik på salt, ja bare en ørken af salt... Og selvfølgelig fik vi også svømmet i The Great Salt Lake, der er vidst 3 gange så meget salt i den end i havet. Hvis du løftede dine fødder fra bunden skulle du arbejde hårdt for at dine ben ikke lå i overfladen efter 2 sekunder. 

Tirsdag aften tog Mary og jeg ud at spise, jeg betalte, det var nemlig hendes mors dags gave. Efter maden tog vi så i biffen og så Cinderella. På vejen hjem stoppede vi i et supermarket og hvad skete der så? Jeg fik det selvfølgeligt dårligt og kastede op... Mary gav mig nogle olier som skulle hjælpe da vi kom hjem og så gik jeg ellers i seng. 

Onsdag skulle jeg nok have blevet hjemme, jeg var stadig ikke helt på toppen, men jeg havde det ikke super skidt så jeg tog i skole. Efter skole hang jeg ud med Kendra og Sam og så tog vi til graduation sammen. 

Torsdag tog jeg på en dobbelt date. Vi spillede minigolf og vandt billeter i en nickel arkade, pigerne mod drengene, holdet der tabte skulle betale for is bagefter. Og selvfølgelig vandt pigerne, så drengene skyldte os is. 

Fredag var det så min sidste dag på SFHS, det var ikke helt nemt... Vi lavede ikke rigtigt noget i timerne og næsten ingen var i skole... I min sidste time besluttede vi os derfor for at gøre det i high school musical stil, tælle ned til sommer og smide alle vores noter op i luften da klokken ringede, det betød så også oprydning bagefter... Så tog vi et billede udenfor og tog så ind i byen og købte pizza. Jeg tog hjem og så kom Kendra over og hang ud. Jamie kom så og hentede mig og vi tog ud og bowlede, sidste gang jeg så Jamie før jeg tog hjem så det var lidt sørgeligt, men vi havde det sjovt. 

Lørdag tog Jeff og Mary mig ud at spise frokost, efter frokost tog jeg ud at shoppe med pigerne og så tog Mary og jeg ellers til et rodeo. Det var en ret sjov oplevelse! Vi så verdensmestre blive smidt af heste og tyre og nedlægge kalve. Og ja selvfølgeligt en masse rigtige cowboys og cowgirls. 

I dag var jeg så i kirke, og nu vil jeg så småt begynde at pakke lidt... I aften har de i YW bestemt at holde en "we LOVE you Emilie dinner". Så en masse lækker mad og just dance kun til ære for mig i aften. Jeg glæder mig!

Næste uge er så min sidste her i Utah... Fredag morgen går turen mod Washington DC

- Emilie