Rock A Palooza

2015-05-25 03:00

Hej!

Denne uge gik meget af min tid med forberedelser til rock a palooza og så selvfølgelig selve rock a palooza.

Mandag var det Adams fødselsdag. Efter skole øvede vi vores rock a palooza sang og så skulle jeg ellers skynde mig hjem fordi Jen kom på besøg. Det sidste besøg fra Jen... Og så havde jeg selvfølgelig lektier. 

Tirsdag var jeg for første gang i lang tid til en YW/YM aktivitet. Vi spillede kæmpe bordfoldbold, så vi var bordfodbold spillerene. Det var super sjovt. 

Onsdag var jeg på skolen hele dagen. Efter skole havde vi en dress rehearsal og så var vi klar til den første aften med rock a palooza. Vi havde det super sjovt og fyrrede den af på scenen.

Torsdag efter skole øvede min gruppe igen... Så tog Sam, Kendra og jeg hjem til mig for at gøre os klar til rock a palooza, men før showet var der lige en track banquet. Vi skyndte os så til rock a palooza hvor vores smallgroup skulle synge. Vi havde en del tekniske problemer så vi var alle lidt skuffede da vi var færdige... Men vi havde en fed resten af aftenen og lod det ikke slå os ud. 

Fredag fik vi vores yearbooks så efter skole var hallen fuld og vi skrev i hinandens yearbooks. Efter skole tog Kendra, Taya og jeg i biffen og så pitch perfect. Da filmen var slut kom Mary og hentede mig og så tog vi til bryllup, som er en del mere afslappet end derhjemme. Vi kom sent hjem og så var det på hovedet i seng...

I går tog mig og en gruppe venner så til provo for at hike "the Y", vi havde det super sjovt selvom det er et hårdt hike. Bagefter fik vi da også lige is, mums! Og så slappede jeg ellers af på sofaen med Jeff og så en film.

I dag var jeg så i kirke og ellers er der ikke sket så meget...

I morgen er der ingen skole fordi det er memorial day juhu!

- Emilie