Proppet uge

2015-03-15 23:30

Hej! 

Denne uge er gået super hurtigt, jeg har haft en masse at lave hver dag! 

Mandag svarede McKay i vores social dance klasse, han havde gemt sig så da han hørte at jeg var der kom han ud fra sit skul og åbnede hans skjorte under skjorten var der et skilt der hvorpå der stod "dælen ja!" Han havde nemligt googlet "Heck yeah". Efter skole havde jeg track træning og så hang jeg ud med Kendra efter skole. 

Tirsdag havde jeg dans kl. 6.30 så jeg skulle tidligt op, efter dans øvede vi så den sang vi (Kendra, Sam, Mitchell, Cody og jeg) skulle synge til udtagelsesprøven for rock a palooza (en kor koncert hvor man også kan optræde i små grupper og synger vi selvfølgelig rock sange). Efter skole havde vi vores første track stævne, jeg var ok men ligesom med svømning skal jeg lige vænnes til det. Efter track havde jeg ikke engang tid til at tage et bad, det blev til en hurtig trucker og så var jeg ellers ude a døren igen og på vej til kirken hvor vi havde "new beginnings" hvor de velkommer nye medlemer af YW. 

Onsdag var det igen dans kl. 6:30. Vi øvede vores sang efter skole og tog så hjem og gjorde klar til kor koncerten om aftenen. 

Torsdag kunne jeg endligt sove "længe" eller i det mindste længere end kl. 5.30... Efter skole var der selvfølgelig track og efter track hjalp Kendra og jeg, CJ med at spørge Tristan til Sadies. Jeg skulle banke på døren og sige jeg har en pakke til Tristan. 

Fredag havde jeg dans før skole igen (heldigvis har jeg kun det 1 dag i næste uge!) Vi øvede så vores sang før skole - i frokostpausen og efter skole, og så havde vi så auditions. Om aftenen kom Eva og Teresa forbi, så vi hyggede. 

Lørdag formiddag var jeg ude at shoppe, jeg købte dog ikke noget. Da jeg kom hjem fik jeg så lavet lidt lektier. Onkle Ron kom også på besøg, han bliver her indtil på onsdag. Fordi det var pi-dag igår tog vi på pizza pie cafe og spiste, der så jeg så en dreng der lignede Tobi helt vildt bagfra! Da vi kom hjem spiste vi så tærte (pie fordi det var pi dag). 

I dag har vi været kirke og nu er det så ved at være tid til lektier og sådan. 

- Emilie