Påske

2015-04-06 00:53

Hej!

Jeg vil lige starte ud med at sige god påske!

Sidste søndag kom Evas familie på besøg, så je de var her jo også mandag. Jeg så jo bare ikke så meget til dem da jeg var i skole. I frokostpausen øvede vi til rock a palooza og efter skole var jeg til track. 

Tirsdag havde jeg dans kl.6:30, igen var det ikke alle der dukkede op... Vi havde en assembly der startede vores "hope" uge som satte fokus på unge med selvmordstanker og sådan. Vi kommer vidst i Guinnes rekordbog for at knække flest knæklys på samme tid. Igen øvede vi til rock a palooza i frokostpausen. Vi havde så et track stævne, jeg løb 100m hæk, 100m, 200m i et realy og 200m, så et ret hårdt stævne. Kendra forstuvede så si fod og jeg måtte tape den op sådan som mor havde lært mig. 

Onsdag efter skole tog Kendra og jeg hjem til Ruby for at prøve prom kjoler som vi skal have på til et bal, og så så vi tøsefilm. Da jeg kom hjem begyndte jeg på mit vasketøj og på at pakke.

Torsdag havde jeg dans kl. 6.30 igen hvor 4 personer ud af 11 kom... Men vi fik prøvet et af vores kostumer og jeg glæder mig helt vildt til at optræde i det! Jeg tog direkte hjem efter skole for at pakke resten og så tage afsted, men så kom Mary ind af døren og sagde at hun lige fandt ud af at vi ikke kunne tage afsted da hun havde glemt at få ordnet papir arbejdet med CETUSA hvilket betød at jeg ikke må tage afsted. Så jeg tog på besøg hos Sheryl og fik en smoothie og en god snak. Da jeg kom hjem igen tog vi ud at spise. 

Fredag var sidste dag inden spring break. Efter skole hangg jeg ud med Kendra, vi tog hjem til hende og pludseligt havde hun lyst til at style mig så hun satte mit hår og lagde min make-up og så syntes hun at vi skulle ud og tage nogle billeder af det, så det gjorde vi. På vejen tilbage til Kendras hus så vi nogle af vores venner omkring et bål og de inviterede os over. Efter det tog jeg så hjem.

Lørdag var der general conference (video broadcast med taler fra kirkeledere) så det så vi, i pausen løb jeg en tur og da jeg kom hjem var det tid til påskeægs jagt. Mary og Jeff havde gemt påskeæg i huset og så skulle vi finde dem. Så var pausen ovre og det var tid til mere general conference, Mary og jeg er ved at hækle et tæppe så når vi alligevel sad i sofaen kunne vi jo lige så godt arbejde på det. 

I dag da jeg vågnede skypede jeg med mor, far, tobi, bedstemor, bedstefar, palle, Jeanette og lille Mille. Jeg havde regnet med at det kun var mor, far og Tobi så det var en dejlig overraskelse. Så var det tid til general conference igen og det er stort set hvad jeg har lavet hele dagen. Jeg skal nok også lige have pakket lidt men ellers er i dag næsten ovre. 

I morgen tager vi til Arches national park og ellers skal vi også til Salt Lake City i denne uge. 

- Emilie