Opdatering

2014-09-04 19:30

Hej.

Da jeg pt. ikke er i skole pga. sygdom tænkte jeg at jeg lige havde tid til at skrive et lille opslag. 

Så mandag var der Labor dag og derfor ingen skole. Evas piger havde overnattet her så Eva kom over og fik pandekager sammen med os andre til morgenmad. Inden morgenmaden havde jeg lige nået en hurtig løbetur sammen med Adira (men Adira løb ikke rigtigt så meget). Vi gik i gang med (eller jeg gik i bad og de andre gik i gang med) at gøre vindruer klar til at lave juice af dem. Da jeg havde været i bad begyndte jeg også at hjælpe, men efter lidt tid tog Mary, Sarah og Jeg til Payson for at se Les Miserables. Det var et super stykke, nogle gange havde jeg lidt svært ved at forstå hvad de sang, men Mary var super god til at forklare det. Efter musicallen besøgte vi nogle venner til endnu en BBQ. Da vi kom hjem var de stadig i gang med druerne, så jeg gav mig til at hjælpe igen. Eva tog os derefter hen for at få "shaved ice" som tak for hjælpen med druerne. 

Tirsdag var der skole igen, og drengene havde deres første skoledag. Jeg havde ingen kirkeaktivitet med young women, så vi tog alle til Adams kirkeaktivitet (Cub scouts, lidt ligesom spejder) hvor der var forskellige lege for børnene. Det blev holdt i kirkens gymnastiksal som er en basketball bane i kirken. Så til sidst spillede vi da også lidt basketball, og for første gang nogensinde var jeg faktisk god til basketball, tro det eller lad være. 

Onsdag var en hel almindelig dag, bortset fra at jeg begyndte at få det skidt i skolen, jeg gennemførte dog skoledagen og lavede mine lektier da jeg kom hjem (dog halvt liggende i min seng). Mary skulle ud og plukke ferskner men inden hun kørte sagde hun at jeg skulle tage nogel bestemte piller. Efter lektierne tog jeg mig en lur. Derefter gik jeg nedenunder hvor Mary var klar til at afprøve nogle af hendes mange helbredende ting på mig igen. Jeg gik tideligt i seng og sov længe (bortset fra de mange gange jeg måtte gå på toilettet i løbet af natten).

I dag har jeg det heldigvis bedre, jeg har lyst til at spise noget og kan gå og få ordnet småting. Jeg er udmattet, men føler mig ikke super syg længere. Jeg føler at jeg er heldig med at jeg bor hos en heksedoktor ;)

- Emilie