Nyt semester!

2015-01-26 00:14

Hejsa! 

I denne uge er der ikke sket meget specielt, så jeg undskylder på forhold fra et lidt kedeligt opslag.

Mandag var der ingen skole fordi det var Martin Luther King Jr. dag. Da jeg vågnede op var Evas familie her, de var kommet efter at jeg var gået i seng søndag. Jeg tog til svømning i 2 timer og da jeg kom jeg fik jeg gjort alt klar til skole. 

Tirsdag var det første dag i 2. semester. Evas familie var her stadigt. Om aftenen var det første aftentræning til svømning, hård træning! Jeg sørgede selvfølgelig for at have alt klar til skole dagen efter før jeg tog til træning så jeg kunne sove bare en smule længere (det gjorde jeg forresten hver dag i denne uge!) efter svømning var det et hurtigt bad og så på hovedet i seng!

Onsdag var som altid en kort dag i skolen, men for første gang uden træning lige efter skole. Det var den første dag med min nye danseklasse Det virker som om at den bliver mega fed, så jeg glæder mig helt vildt til at komme rigtigt i gang med den! Jeg var til kiropraktor igen. Og ellers var det bare at lave lektier og vente indtil jeg to til svømning. 

Torsdag kan beskrives med to ord: lektier og svømning.

Fredag stod jeg op med hovedpine, jubi! Jeg tror det var på grund af for lidt søvn... Men jeg tog en pille og tog så i skole. Jeg var selvfølgelig mega træt hele dagen og mega øm... Efter svømning den aften var jeg et smut forbi Sheryls hus for at låne skibukser. Hun havde alt klar! Jakke, bukser, handsker, you name it. Og så var det ellers på hovedet i seng! 

Lørdag kunne jeg heller ikke sove ret længe. Mary kørte mig til Orem, til the Diamonds hus hvor Nana fra Brasilien bor. Vi tog så til soldier hollow hvor vi kælkede, og med vi mener jeg min coordinators gruppe af udvekslingsstudenter. Vi havde det super sjovt! Nana og jeg blev specielt gode veninder! Da jeg kom hjem tog jeg over til Michelle hvor vi skrev søde beskeder til nogle af kvinderne i vores "ward" bagefter kørte vi hjem til dem og tapede det på deres dør og gjorde deres trappe udenfor deres dør rent. Hjemme igen gjorde vi rent, vi er ved at gøre klar til at få lagt nyt gulv. 

I dag fik jeg skypet lidt fra morgenen af inden kirke. Og ellers er der heller ikke sket meget i dag...

I næste uge har vi "region" et svømmestævne der bestemmer om du kommer til state, så det bliver højst sandsynligt mit sidste stævne. Mary, drengene og jeg tager måske i svømmehallen mens der bliver lagt nyt gulv, og så spiser vi nok på restaurant hele ugen også pga. nyt gulv. 

Nu vil jeg lave lidt lektier, ryde op og ellers gøre alt klar til skole i morgen. 

- Emilie