Min hverdag

2014-08-26 01:02

Hej! 

Sidst jeg skrev var fredag, så vil lige starte med at følge op på hvad jeg lavede lørdag og søndag før jeg begynder med i dag. 

Så lørdag kom jeg ikke ud at løbe alligevel, vi havde som sagt onkel Ron på besøg og han havde inviteret os på morgenmad, så efter et lynbad (ja far det kan lade sig gøre) var det ud i "the hulk" (deres grønne 12 personers bil) og mod Prove til golden corral (en restaurant med KÆMPE buffet). Efter det var det officiel rengørings dag, så efter at have givet mit værelse og badeværelset en tur var det afsted mod Provo igen for at shoppe med CJ, så nu har jeg endeligt mere tøj!

Søndag er jo lig med kirke, så i kirke tog vi. 2 af børnene havde det skidt så Jeff blev hjemme hos dem og den lille. Vi andre tog i kirke og jeg skulle synge. Efter en veloverstået sang i kirken tog vi over til plejehjemet og gav brød og vin (the sacrament) og sang. Da jeg kom hjem fra kirke var det tid til Skype med mor, far og Tobi. Dejligt at se dem igen! Igen tak for alle hilsnerne! Så var det tid til lidt lektier og så var den søndag også gået. 

I dag var det så A-dag, hvilket betyder dans og svømning. Dansetimerne er ret lette og vi laver ikke voldsomt meget. I dag havde jeg så min første "rigtige" svømme time, hvilket vil sige at jeg var i vandet, og det var godt nok hårdt! Jeg får ondt i morgen! Lige nu virker det som en meget svær opgave at være på svømmeholdet, men jeg håber at det efterhånden bliver lettere (forhåbentligt inden oktober hvor jeg har svømmetræning hver dag) når jeg efterhånden kommer i bedre form og får genopfrisket min svømme teknik. I morgen er det så B-dag, uden sport heldigvis. Man har 5 fag på A-dage og 5 på B-dage. Man har kun en stor pause, så jeg savner lidt vores frikvaterer, der er omkring 5 minuters pause mellem hvert fag og de skal bruges på at gå fra klasse til klasse, og man kan absolut ikke komme for sent! Udover at skulle i skole i morgen skal jeg også til lægen for at få lavet en physical (noget til svømning) og så skal jeg til kirke aktivitet (jeg ved ikke hvad vi skal lave).

Der er også nye billeder, hvis I ikke kan finde dem er det fordi jeg poster dem så de er i rækkefølge efter hvornår de er taget, nye billeder er derfor ikke altid helt bagerst. Men check dem ud hvis det lyster. (De er billeder fra vores vand aktivitet med kirken og fra vores assembly på skolen).

Så det går stadig godt her. 

- Emilie