Klar til skolestart!

2014-08-14 23:18

Hej! 

Som overskriften også siger er jeg så småt ved at være klar til skolestart, det bliver så fedt! Jeg kom desværre ikke på hverken drill team eller cheerleading, men skal lave en anden form for dans så det skal nok blive sjovt! Mit skema er på plads, og i dag gik jeg rundt på skolen for at se hvor de forskellige ting var. Skolen er kæmpe så det er lidt svært at finde rundt. Jeg har fået et skab og skolen, klasselokalerne osv. ligner noget taget ud fra en amerikansk film (ret sejt). 

Jeg tror vi så småt begynder at male mit værelse i aften, så det bliver fedt, jeg glæder mig til det er færdigt!

I går kom mine "kusiner" og sagde hej. Marys ældste søster har 6 børn (1 dreng og 5 piger) og 3 af dem (de yngste piger) kom for at sige hej (resten kommer vidst i dag). Vi hyggede os helt vildt og pigerne elsker mig allerede. Jeg spillede spil med de voksne mens de små legede. 

Min familie er jo mormoner, og det mærker man, men alle andre i området er ligesådan. Vi beder bordbøn ved hvert måltid og også aftenbøn. På søndag skal vi nok i kirke, jeg glæder mig til at se hvordan den er?

Og tusind tak for alle hilsnerne i min gæstebog, det gør mig glad at se at så mange tænker på mig, jeg tænker også på jer! Og ellers må I jo også meget gerne følge mig på facebook og instagram, sende en mail, skrive på viber eller skype. Jeg skal nok svare når jeg får tid :)

Når jeg begynder i skole får jeg nok ikke så meget tid til bloggen, men jeg håber at I vil vente tålmodigt, for jeg lover at jeg på en eller anden måde vil få jer opdateret ;)

 

- Emilie