Cordinater og visum

2014-05-19 14:55

Nu har jeg også haft kontakt med min coordinater/kontaktperson/områderepresentant (ja de kaldes meget forskelligt). Min coordinater hedder Jennifer (Jen) Eames, jeg har haft kontakt med hende både på facebook og på mail. Hun virker flink og hun fortæller en masse godt om værtsfamilien, skolen og området jeg skal bo i. Det er hende jeg skal bruge hvis jeg får problemer. Hun bor kun 35 min. fra der hvor jeg skal bo. Det er ret betryggende at vide at man har en som hende, hun har arbejdet med udvekslingsstudenter i 12 år og det er også hende der har "hjulpet" med at finde en passende familie til mig.'

 

Det er helt vildt mærkeligt at jeg snart møder hende og familien. Det nærmer sig hurtigt! Nedtællingen er igang på mobilen (kun 85 dage!). Eksamen skal lige overstås og så er det afsted... Eller næsten... Visumet skal også lige på plads og det er jeg godt igang med! Hold op der er mange spørgsmål der skal besvares (mange af dem igen og igen!) Selvfølgelig kan jeg ikke bestille tid på ambassaden før på tirsdag, men sådan er det jo... Når det er bestilt må vi jo bare håbe at jeg får mit visum (mon ikke jeg gør det?).

 

- Emilie