Ikke mere svømning

2015-02-02 00:51

Hej! 

Så denne uge har været lidt mere spændende end sidste uge... Og ja som overskriften siger er der ikke mere svømning, i hvert fald ikke for mig.

Mandag kom nogle naboer forbi og hjalp med at flytte ting fra stuen ind i andre rum så der kunne blive lagt gulv. Jeg blev sat på opgaven at passe David ovenpå så han ikke var i vejen. Vi havde en lille dansefest på mit værelse, jeg tændte for radioen og han kravlede op på mit natbord og dansede. Og så var jeg selvfølgelig til svømning om aftenen

Tirsdag i biologi spillede vi Sherperdy, min lærer Mr. Sheperd har opfundet et "review" spil som vi altid spiller før en test, hvis man vinder for man 5 point mere på sin test. Vi spillede musik versionen. Så vi er inddelt i hold og skiftes til at gå op til tavlen og være den første til at skrive det rigtige svar. Hvis man vinder runden får man muligheden for at få et ekstra point ved at gætte sangen eller kunstneren. Mit hold var "Danish Pasteries" (og ja vi er altid noget med dansk indvoldveret). Jeg vandt min runde og skulle jo så gætte sangen. Jeg blev mega overrasket over hvad der kom ud af højtaleren og det gjorde de andre også, de var mega forvirrede fordi det var Rasmus Seebach, og det grinte vi selvfølgelig alle af. Efter skole blev jeg på skolen for at snakke med track træneren, hun var super flink og ville gerne have mig på holdet så det er nok det jeg ender med at gøre. Jeg så lidt af prøverne på skuespillet som de har hver dag efter skole. Jeg var så alene hjemme fordi Jeff, Mary og børnene var taget ud at spise og jeg havde takket nej pga. lektier og svømning. CJ kom dog over og holdt mig ved selvskab, så vi hyggede! Og så tog jeg selvfølgelig til svømning!

Onsdag tog vi på restaurant, jeg betalte (eller det vil sige at mor og far betalte) det var julegaven fra dem til Mary og Jeff. Vi spiste på en super hyggelig ærke amerikansk restaurant, mums! Da vi kom hjem kom Sam og hentede mig, tid til svømning igen. Denne gang den sidste træning i vandet inden region! 

Torsdag havde vi dry land practice. Bagefter træning tog Jamie, Sam, Kendra og jeg ud og fik en is. Og så var der en team dinner om aftenen, nok den bedste vi har haft længe, alle var glade og optimistiske, vi grinte så meget at vi græd, maden var fantastisk og der blev givet en peptalk.

Fredag lærte jeg min spansk lærer lidt dansk, hvis han ikke husker det til næste gang jeg har ham skylder han mig en peso. Fredag var den første dag med region, jeg skulle kun svømme i et relay så jeg skulle kun svømme 50m freestyle (crawl). Jeg tog 1 sek. af min bedste tid (hvilket ikke lyder som meget men er sygt godt!). Og så kunne jeg ellers tage noget mere behageligt tøj på og heppe på mit hold. 

Lørdag var det bedstemor Gittes fødelsdag, stort tillykke til hende! Jeg stod forholdsvis tideligt op, Mary kørte mig til skolen hvor bussen ventede, og så var det ellers afsted til 2. dag af region. Jeg skulle så svømme 3 events: 100m freestyle, 100m backstroke og et relay som også var 100m freestyle. Før min 100 freestyle sagde Sam du kan sagtens gøre det på 1:15, jeg svarede "helt sikkert det er jo kun at skære 6 sek af det skulle ikke være svært, ej helt seriøst er du vanvittig?" (min bedste tid før var 1:19 men fordi det var i et relay talte det ikke som min PR). Jeg var vildt nervøs, men vidste at jeg blev nødt til at gøre det godt, det var jo mit sidste stævne. Da jeg var færdig med min sprint kiggede jeg på scoretavlen og så at jeg fik en 1. plads i mit heat, jeg tænkte bare hvad?! jeg kommer altid sidst! Og så så jeg min tid 1:12, først troede jeg ikke på det, så jeg så på mit hold der havde heppet på mig og min træner og de jublede alle helt vildt. Kendra løb jublende hen og gv mig et kæmpe kram! Jeg gik hen for at tale med min træner som vi skal efter hvert event vi har svømmet. Hun smilte stort til mig og sagde at mine spark gav hende lyst til at græde af glæde, hun var super stolt over at jeg skar 9 sek af min tid. Mary og Daniel havde også heppet så de fik også et stort kram! Så var det backstroke hvor jeg skar 2 sek af min tid! Og så var det tid til mit relay, I kan nok forestille jer at jeg var ret træt og alligevel skar jeg 4 sek af min bedste relay tid! Jeg fik alle fra mit hold til at skrive på mine badehætter, så jeg kan huske på mit fantastiske hold! Jeg kommer nok ikke til at savne svømning så meget men mennekerne på holdet. Da jeg kom hjem hjalp jeg Mary med at male i stuen (gulvet ser forresten mega godt ud!) så så vi en film og jeg gik i seng.

I dag var det farmands fødselsdag, hurra hurra hurra! Tillykke til ham den gamle ;) Og så har jeg hørt rygter om at min lille nye kusine er på vej ud, så jeg venter i spænding på at høre nyt! Ellers har jeg bare været i kirke.

- Emilie