Ikke mere sport men stadig travl hverdag!

2015-05-17 23:30

Hej!

Nu er det meget snart at jeg kommer hjem... Det er helt mærkeligt at tænke på!

Mandag var jeg til årets sidste track træning og så var det ellers bare at få styr på lektierne... 

Tirsdag blev jeg hentet efter skole og så tog vi til det nye temple i Payson og så det. "Onkel" Ron var også med. Efter at have set templet tog vi ud at spise. Det var super hyggeligt og dejligt at endeligt have en dag med familien.

Onsdag tog vi så hold billeder med track holdet efter skole. Og så tog Kendra med mig hjem hvor vi bare hyggede. 

Torsdag blev jeg på skolen og øvede til rock a palooza og så havde jeg en danse opvisning med social dance. Jeg var med i 6 ud af 7 danse og skulle skifte mellem dem alle sammen... Så for mig var det dans, afslut dansen, vent 2 sekunder og løb ud for at skifte... Jeg var udkørt bagefter...

Fredag blev jeg også efter skole for at øve rock a palooza og så kom nogle venner og hentede mig og vi tog i biografen, bagefter hang vi ud i en park og så spiste vi på en restaurant. Da jeg kom hjem var det på hovedet i seng jeg skulle nemlig tideligt op om lørdagen.

Lørdag kørte bussen til SLC fra skolen kl. 7 om morgnen vi skulle nemlig til statsmesterskaberne i kor. De gik overraskende godt! Vores kor lære er stolt. Da vi kom hjem slappede Kendra og jeg så af på mit værelse indtil vi skulle hen på skolen og øve med bandet til rock a palooza. Og det var pænt meget min lørdag. 

I dag skypede jeg så med far og tobi og ellers har jeg været i kirke. 

Næste uge er det så rock a palooza og tid til at hænge ud med venner når jeg nu ikke har track. 

- Emilie