Hverdagen bliver travlere

2014-11-17 03:03

Hej!

Så er endnu en uge gået.

Tirsdag var det veterans dag så de fleste havde pænekjoler og jakkesæt på i skole for at vise repspekt (inklusiv mig selv). Vi havde en assembly hvor vi hørte en mand tale om hans oplevelser i Afghanistan og om at vi skulle være stolte over at være amerikanere så mine venner kiggede på mig og grinte. Om aftenen havde vi så Young women in excellence hvor vi skulle lave en udstilling der handlede om at have et anker i sine rødder, sin familie. Det var lidt svært uden fotoalbummer og strik fra bedste som de andre udstillede men jeg synes selv at det blev ret flot. Vi spiste aftensmad, sang, hørte et par taler og  fik så uddelt ribbons. Du får et ribbon når du har gennemført et kapitel i personal progress og de puttes så i din bibel som et bogmærke.

Onsdag efter svømning tog jeg på ”shopping” med Kendra og Samantha, vi købte ind til swim team dinner, og om aftenen havde vi så den team dinner og det var som altid super hyggeligt!

Torsdag var havde vi så et stævne, eller det troede vi i hvertfald. I 3. time fik jeg en sms der fortalte at stævnet var aflyst og vi havde træning på land i stedet, ØV! I middagspausen begyndte det så at sne, JUBIII! Jeff og Daniel var ikke hjemme så Mary jeg og børnene tog ud og spiste is, mums!

Fredag fik min træner overtalt mig til at svømme 500m freestyle i et stævne på lørdag, så I må meget gerne heppe hjemmefra! Det er det event som færrest svømmere synes er fedt, sjovt nok elsker alle 50m freestyle. I starten var jeg slet ikke glad for det, men jeg kom hjem og snakkede med Mary om det og vi blev enige om at det nok skulle gå hvis bare jeg tænkte positivt om det. Og så fandt jeg også ud af at jeg, i slutnngen af denne uge, er færdig med ”lettering” for svøming og meget tæt på at være færdig med ”sword of the don award”.  Om aftenen tog vi på restaurant, det var en Japansk restaurant hvor du sidder omkring grillen og ser dem lave din mad og smide rundt med knive osv. Det var ret sejt.

Lørdag havde Mary og jeg kor i 3 timer, vi har en ”koncert” på onsdag.

Og søndag har været søndag, kirke,skype,  kor,  lektier og blog.

Næste uge bliver super travl! I morgen kommer Jen forbi for at tjekke op på hvordan jeg har det (super godt!), tirsdag har jeg et svømmestævne, onsdag kor, torsdag svømmestævne og fredag og lørdag har jeg også et stævne. Mary kunne mærke på mig at jeg var lidt overvældet med alt der skulle ske så hun foreslog at jeg tog fri fra skole en af dagene, sov længe og fik lavet alle mine lektier, men nu må vi se.

Ugen efter er det jo thanksgiving så der skal jeg kun i skole mandag og tirsdag, så det bliver fedt!

-Emilie