Hverdag

2014-10-05 23:23

Hej! 

Siden sidste uge er der ikke sket voldsomt meget, men jeg tænkte alligevel at jeg ville lave en opdatering. 

Mandag skete der ikke rigtigt noget, skole og hyggelig FHE. Tirsdag morgen da jeg er nedenunder for at få morgenmad opdager jeg til stor overraskelse 2 pakker til mig, kun den ene var ventet. Så hele dagen var jeg høj på det. Til svømmetræning tog vi for første gang til springville for at svømme i den indendørs pool, og den er ret mærkelig, det lugter og smager som halvt saltvand, halvt poolvand. Men fordi jeg havde mine svømmebriller hjemmefra var det en fed træningsdag og jeg var lalleglad gennem hele træningen. Om aftenen havde Mary ikke lyst til at lave mad og hun skulle alligevel ud at køre for at hente og bytte noget, så hele familien tog afsted og så spiste vi på restaurant. Det gjorde så at jeg ikke var med til young women tirsdag, hvor de lavede notesbøger til general conference o lærte at lave "memes". 

Onsdag aften havde vi kor koncert på skolen, så efter skole tog Kendra (en ven fra kor og svømning) med mig hjem fra skole, vi lavede så lektier indtil CJ kom, så klædte vi om, satte hår og lagde makeup til koncerten (vi fik besked på hvordan hår, makeup og tøj skulle være). Koncerten gik super og jeg havde en sjov dag med Kendra. 

Torsdag havde Sheryl igen lavet smoothies så efter svømning tog jeg hjem til hende og hyggede mig med de andre. 

Fredag da jeg kom hjem fra skole tog vi til Springville til "pumpkin patch". Der var en sandkasse med majs korn, halmballe pyramide og labyrint, bondegårds dyr man kunne klappe og meget mere. Jeg rullede i kornet g opførte mig som et lille bar igen og jeg elskede det. Sent på aftenen tog Mary og jeg så ud og "booede". Booing foregår sådan her: du printer et papir ud med instruktioner til den du booer og så laver (eller køber du) en treat, når det så er mørkt ligger man det på deres dørtrin banker på og løber væk, den der er blevet booet skal så gøre det ved to andre og hænge et billede af et spøgelse i et vindue eller på en dør så man kan se at de er blevet booet. Det er en lille sjov halloween leg. 

Lørdag var der general conference så det så vi fra 9-12 og 14-16, mellem de to sessions flyttede Mary og jeg møbler fra mit gamle værelse til mit nye værelse og efter den sidste session flyttede jeg resten af mine ting ind på værelset. Så nu er jeg flyttet ind på mit nye værelse!

I dag var der også general conference men jeg havde så mange lektier at jeg ikke så det men i stedet lavede dem. 

I morgen har jeg så været i USA i 2 måneder, så tiden går super hurtigt! 

I næste uge starter jeg med at have træning med svømmeholdet hver dag. På torsdag har jeg min første optræden med danseholdet. Og om 2 uger tager vi til Las Vegas, så jeg har stadig meget at se til, det er jo skønt. 

- Emilie