Hverdag igen

2015-04-19 23:25

Hej!

Denne uge har været ret så travl og det bliver næste uge nok også...

Mandag var jeg til track træning efter skole. Bagefter hang jeg ud med Kendra, hun hjalp mig med et skole projekt og så var det min tur til at hjælpe hende. I psykologi skulle hun bryde den sociale norm så vi tog til Maceys for at gøre det. Hun besluttede sig for at snakke med sig selv højlydt og det endte med at en gamel dame skyndte sig væk med hendes indkøbsvogn.

Tirsdag havde vi et track stævne. Det startede ud med at være ret godt vejr, men pludseligt midt i trackstævnet to vinden til og vi havde nærmest en storm. Hele holdet fandt tæpper og puttede under tæpperne med de andre da vi alle frøs i vores shorts og tanktops. Da vi kørte hjem begyndte det så at regne og ikke lang tid efter jeg var hjemme fik vi sne... Mærkeligt...

Onsdag havde jeg dans kl. 6:30, denne gang kom allesammen hurra! Efter skole havde vi regionsmesterskaber for kor. Vi fik 3 1taller hvilket betød at vi gik videre til statsmesterskaber!

Torsdag var der igen dans fra morgnen af. Efter skole var der så track, efter track tog vi hjem til Ruby hvor kjolen jeg skulle låne blev lagt op. Og så kom jeg hjem til en masse lektier.

Fredag havde jeg dans igen. Efter skole tog Kendra med mig hjem og så begyndte vi at gøre os klar til et "bal". Kendra satte mit hår og lagde min makeup. Ruby kom også hjem til mig for at gøre sig klar og så tog vi ellers til bal. Vi var 9 personer i min gruppe både drenge og piger og vi havde det super sjovt! Bagefter sov Kendra hos mig. 

Lørdag kom Sam så og hun og Kendra hjalp mig med mit fashion strategies projekt. Om aftenen hjalp Kendra mig med at babysitte og så var lørdag også gået. 

I dag er det så Davids fødselsdag, han fylder 2. Så det skal fejres i aften. Ellers har vi været kirke og jeg skal have lavet lektier. 

- Emilie