Hurtig start

2014-08-05 21:54

Dagen i dag er gået meget stærkt! Jeg troede indtil kl. Halv 3 at jeg skulle på arbejde, men far ringede og sagde at mor og han kom hjem "hvis nu". En lille halv time senere fik jeg en mail med mine billetter og kunne glad sige at jeg skulle afsted i morgen. Vi fik pakket det sidste (kufferten var næsten helt pakket), ombooket færge og hotel og så var det ellers afsted. 

Efter en tur med Mols- linjen sidder jeg nu på et comwell hotel i Roskilde, og i morgen tager jeg så afsted mod New York hvor jeg skal være de første 5 dage. Derefter går turen videre til Utah, ud til Mary og Jeff og deres 4 drenge, jeg glæder mig til at møde dem! 


Bare så det er helt på plads, jeg var forberedt på at jeg muligvis skulle rejse før min egentlige afrejse (D. 12.) da jeg fik besked fra USA om at jeg først skulle have en TB-test i Utah før jeg måtte starte i skole, og derfor ville jeg starte for sent. Jeg var meget heldig at få ændret min afrejse, det sker ikke tit. Så jeg er glad og tilfreds. Kommer selvfølgelig til at savne det herhjemme, men jeg er klar på en fed rejse med alt hvad der nu følger med! Jeg har fået sagt mine "på gensyn", de sidste gik dog lidt hurtigt over telefon, men det er jo heldigvis også kun på gensyn. 


- Emilie