Hurra for gode venner

2015-02-09 00:09

Hej!

Sidste søndag blev min lille kusine jo så født, og nej hvor er hun sød! Far fik en lille niece på sin fødselsdag og jeg må indrømme at jeg er lidt jaloux over at de all får lov til at se og holde hende før mig ;) Jeg får dog en masse dejlige billeder af hende!

Mandag var pænt normal, jeg vågnede selvfølgelig op til beskeden om lille Mille, men ellers skete der ikke det store... Til FHE snakkede vi om noget nyt vi vil prøve for at få alle involdveret så det skal jo testes i morgen. 

Tirsdag var jeg til YW hvor vi skrev beskeder til familie Lundgreen, deres lille 2 årrige har dårligt hjerte og er indlagt på hospitalet, han havde også en blodprop i hjernen vi ved at han skal have et nyt hjerte, men hvornår det kan ske er ikke sikkert. 

Onsdag var Sam og Kendra et hurtigt smut forbi for at holde en slange (jeg har også holdt den). Vi har nemlig været slangepassere mens Teresa var på krydstogt. Om aftenen tog Mary og jeg på shopping efter en gave til Kendra vi købte en billedramme og det færdige resultat kan ses I mine billeder. Vi kom ret sent hjem, og ved et uheld lige inden jeg gik i seng var min mobil en tur i toilettet... Øv øv...

Torsdag havde jeg bare en dårlig morgen. Jeg vågnede 5 min. før jeg blev hentet og kørt i skole, mit vækkeur havde ikke vækket mig (og ja jeg havde slået det til på et andet apperat end min mobil...). Jeg tog i skole forberedt på en super dårlig dag hvor alt nok skulle gå galt. Heldigvis havde jeg mine venner som prøvede at muntre mig op, og det havde jeg virkeligt brug for den dag. Da jeg kom hjem havde jeg det lidt bedre, jeg fik snakket med Mary om min dag og så blev slangen fodret, det var lidt specielt...

Fredag holdt Kendra sin fødselsdagsfest som var hollywood tema. Da jeg kom hjem fra skole hjalp Mary mig med at krølle hår og lægge negle. (I kan se billeder i fotoalbummet). Festen blev holdt i Kendras tantes dansestudio, der var rød løber og Utah champagne (børnechampange). Vi dansede og sang og hyggede!

I går tog Jeff, børnene og jeg på en legeplads vi hyggede der i omkring en time. Mary tog mig så på shopping denne gang for at få kigget på min mobil. Vi blev henvist til bad apple hvor de reparerer telefoner og de tilbød at kigge på det for 20 dollars og så tage den derfra og hvis den ikke kunne redes skulle jeg ikke betale. Jeg tog så Mary ud at spise på Cafe fresh. Efter det tog vi hen på skolen for at se skoleskuespillet som jeg havde en masse venner i. Mary blev ringet op i pausen med beskeden at min mobil ikke kunne redes så vi skal på udkig efter en ny... Da vi kom hjem brækkede Mary så sin tå, av av. Så nu er vi ekstra gode til at hjælpe hende. 

I dag var vi i kirke (Mary på krykker) og nu har vi Teresa og Tristan på besøg så jeg må hellere gå nedenunder og holde dem ved selvskab igen. 

- Emilie