Homecoming uge!

2014-09-21 22:12

Hej! 

Denne uge var homecoming uge så den har været ekstra spændende og sjov. 

Mandag nat startede dog ud knapt så sjovt. Jeg vågnede for at gå på toilettet og Jeff der er på vej op af trappen spørger om mit hår klør, jeg svarer forvirret nej hvorefter han forklarer mig at alle Evas piger har lus. Jeg går nedenunder og får mit hår tjekket hurtigt, ingen lus så vidt de kan se, så vi sprøjter min seng med insektspray og putter fie i fryseren og så går jeg ellers i seng igen. Mandag i skolen var en alm. dag, bortset fra middagspausen hvor man kunne skrive en seddel til sin date til homecoming og så få lov til at få en skål med morgenmadsprodukter som f.eks. cornflakes så det gjorde Emily (en veninde og jeg). Om aftnen var der powderpuff og det betyder at pigerne danner hold og spiller "flagfootball" jeg var ikke på et hold men kom og så på. 

Tirsdag havde jeg min første b-dag træning med svømmeholdet. Vi svømmer ikke på b-dage men løber eller styrketæner. Om aftenen havde vi kombineret kirkeaktivitet hvilket vil sige at det både var young men og young women. Vi spillede drengene mod pigerne, og drengene vandt desværre, men fordi det var young womens lederene der stod for aktiviteten fik pigerne til sidst 200 millioner bonus point og vandt alligevel. 

Onsdag var der ikke skole for juniors og seniors så jeg sov længe, slappede af og fik lavet lektier. Jeg fik også købt mine sko til homecoming. Om aftnen var der en fiesta på skolen med nachos, vollyball og en tur i poolen hvis man havde lyst, det havde jeg selvfølgelig. Da jeg kom hjem skulle jeg blive oppe og vente på at Mary kunne kæmme mit hår for at være 100% sikker på at je ikke havde lus, så det blev en del over min sengetid, men vi fik konstateret at jeg var lussefri. 

Torsdag aften havde vi så filmaften på skolen. Jeg mødte op i min pyjamas med et tæppe og en pude. Vi var udenfor under åben himmel og det var super hyggeligt. Jeg lå på mit tæppe sammen med CJ med hendes tæppe over os og vores venner rundt omkring os og så The amazing spider-man 2.

Fredag havde vi en 3 timers lang assembly så timerne var meget korte, hvilket var ret fedt. Vi havde en 2 delt assembly, den startede med at dem der var seniors for 20 år siden fortalte om dengang og konkurrede mod os. Anden del var bare school spirit og handlede om hvor meget vi hadede golden eagles og at de bare skulle ned med nakken om aftnen hvor vi havde vores homecoming game, som vi vandt, men det var en tæt kamp. Tilskuerpladserne var fyldt op og vi skreg og heppede indtil vi blev hæse, det var super fedt!

Lørdag lavede jeg ikke meget, jeg slappede mest af og ventede på at det blev aften. Mary satte mit hår og jeg lagde makeup og tog mit tøj på og så skulle jeg ellers afsted på min date før homecoming. Vi spiste på en italiensk restaurant og tog så til festen. Vi snakkede med venner, dansede og havde det super sjovt. Da jeg kom hjem ville Mary, Eva og pigerne høre alt om det. Jeff satte mig af hjemme først og kørte så Conner hjem så han kunne få en lille snak med ham. Jeg har ingen anelse om hvad de snakkede om, men synes det er ret komisk.

I dag sov jeg så længe da der ikke var kirke (og nej jeg ved ikke hvorfor). Så i dag har også været afslapning og lektier og i aften kommer marys anden søster og mor på besøg.

Jeg ved ikke hvad der skal ske i næste uge, Eva flytter til Layton og Jonathan tager på hans mission så jeg overtager hans værelse, men ellers ikke det vilde tror jeg, men jeg bliver altid overrasket her så mon ikke der sker noget so er værd at skrive om?

- Emilie