Hård uge

2014-10-12 23:02

Hej! 

Så som overskriften siger har denne uge været ret hård, mest grundet skolearbejde, men her kan I læse hvorfor:

Mandag var en stille og rolig dag jeg lavede mine lektier da jeg kom hjem, og som vores FHE aktivitet lavede vi halloween kostumer til drengene (eller vi begyndte i hvert fald på det). Mary tog mig så med ind i hendes skab hvor vi kiggede på kostumer og gammelt tøj som hun ikke kan passe længere og som jeg er velkommen til at bruge mens jeg er her. 

Tirsdag var den første rigtige gang med træning på b-dage og det er nu obligatorisk. Da jeg kom hjem kunne jeg næsten ikke gå så hårdt var det. Om aftenen var det så YW hvor vi spillede et brætspil og snakkede om personal progress (noget man gør for at komme tættere på gud). 

Onsdag da jeg stod op kollapsede mine ben næsten under mig, og vi havde også træning den dag, vi skulle have svømmet men poolen var lukket så vi havde lige endnu en "dry-land" træning, hvilket overhovedet ikke hjalp på mine ben. Og ellers lavede jeg bare lektier hele aftenen. 

Torsdag havde jeg min første danseoptræden, og den gik meget bedre end forventet! Så det er jeg glad for, vi har dog stdig en del at arbejde på. Det er begynder dans og ikke min første prioritet, men helt klart bedre end ingen dans, og min lærer elsker mig og lytter til mine forslag. Da jeg kom hjem var der en pakke på min seng, men jeg må først åbne den til jul... Og den aften var der familiehygge hvor vi så grusomme mig og drak "tim tam slams" som består af tim tams (australsk chokolade bar) og varm kakao, man bider hjørnerne af barren og suger kakaoen op gennem hullerne, mums!

Fredag skete der ikke rigtig noget...

Lørdag formiddag tog jeg og en ven til Salem for at se et vaulting show, vaulting er en sport hvor man laver gymnastik på en hest mens hesten er i bevægelse. Min vens søster startede med vaulting for et par måneder siden og inviterede mig til at se det. Det var vildt sjovt at se og det så svært men også fedt ud, og nogle af piger og drengene var vildt dygtige. Efter det tog vi på picnic i bjergene (altså bare mig, marry, jeff og drengene). Det var super hyggeligt, og bladene på træerne er efterårsfarver nu så det var også super flot. Efter at have spist vores mad gik vi på en lille hiking tur og tog en masse billeder. Da vi kom hjem var det bare aftenhygge og Mary fortalte mig om hvordan hun og Jeff mødtes og hvordan de blev kærester og forlovede.

I dag har vi så været i kirke og til kor. Jeg skal nu til at lave lektier og så kommer en af mine yw ledere og henter mig og vi skal så prøve at forske i familie historie så jeg glæder mig! Efter det er der samling hos biskoppen og så er den søndag vidst også gået.

I næste uge tager jeg jo så til Las Vegas! Jeg glæder mig!

- Emilie