Godt nytår!

2015-01-05 00:44

Hejsa! 

Godt nytår allesammen!

Der er ikke sket det helt store i denne uge, så dette opslag er nok en smule kedeligt...

Mandag tog vi til Marys kiropraktor, men vi var alt alt for tideligt på den så på vejen hjem besøgte vi The Krishna Temple )et indisk tempel) for at få noget ud af køreturen. Da vi kom hjem legede jeg og drengene i sneen og lavede vores snemand "snowjack". Da vi kom indenfor lavede jeg varm kakao til mig og drengene, mums. Til FHE den aften skrev vi vores nytårsfortsæt ned.

Tirsdag eftermiddag tog jeg på kælketur med YM/YW det var suoer sjovt og koldt! minus 10 grader...Da jeg kom hjem fik jeg varm kakao for at varme op igen. planen var at Mary og Jeff skulle kigge på bil men Mary fik en mærkelig følelse og tog ikke afsted alligevel. Så vi hyggede med film den aften. 

Onsdag var det jo så nytårsaften, hele morgenen blev brugt på oprydning inden vi fik gæster. Vi lavede en masse snacks som vi spiste hele aftenen. Da Evas familie kom begyndte Becca, Jordan og jeg at gøre os klar til en nytårsfest. Mary satte vores hår og så var vi klar, vi havde dog stadig tid til at spille et spil. Da spillet var slut kom Marissa og hentede mig. Vi dansede hele aftenen og klokken 12 talte vi ned og så faldt der balloner ned fra loftet. Efter det var der fyrværkeri og varm kakao udenfor og så var festen slut. 

Torsdag sov vi selvfølgelig længe og ellers var det stort set just dance hele dagen. Evas familie blev selvfølgelig og sov. Senere på dagen kom the medskers og Teresa. Vi spillede kort og snakkede og hyggede. The medskers tog så hjem, og Mary og Eva spurgte om jeg ville med i biografen. Så Mary, Eva, Daniel og jeg i biografen og så Into The Woods. 

Fredag stod den på just dance hele dagen. 

Lørdag to Evas familie hjem og Mary og jeg gik igang med at male Davids værelse. Ellers var det bare en stille og rolig dag uden det helt store. 

I dag tog vi i kirke kl. 11 i stedet for 9. efter nytår blev det ændret. Da vi kom hjem lavede jeg lidt lektier og så var jeg til an fireside hos biskoppen. Nu skrier jeg jo så min blog og efter det vil jeg gøre mig klar til skole i morgen.

- Emilie