Familie! Endelig

2014-04-01 14:15

Som overskriften antyder har jeg nu endeligt, efter noget der føles som meget lang tids venten, fået min værtsfamilie! Og jeg glæder mig sindsygt meget til at møde dem!

Jeg blev i dag ringet op af min kontaktperson fra explorius og derefter modtog jeg en mail med oplysninger og billeder af familien, byen jeg skal bo i, huset, ja stort set alt (bortset lige fra den præcise afrejse dato). 

Byen jeg skal bo i hedder Spanish Fork og ligger i staten Utah. Jeg skal gå på Spanish Fork Highschool, med skolestart den 19. August (jeg skal regne med at rejse omkring en uge før pga. soft landing camp i NY).

Familien består af 3 voksne (mor, far og ? i hvert fald en mand). Moren (29 år) og faren (32 år) har 4 sønner, en på 0 (snart 1), en på 4, en på 6 og en på 7. Den anden mand (37 år) i huset har en datter på to, som kommer på besøg i weekenderne. Faren er computer programmør og moren er hjemmegående (forståeligt nok med alle de børn). Jeg får mit eget værelse med walk-in-closet, dobbeltseng og så må jeg selv vælge farven på væggene. 

Jeg har sendt en mail til familien som efter sigende bare ventede og glædede sig til at høre fra mig, så nu venter jeg spændt på at høre fra dem. (Lige pt. sover de nok da de er 8 timer bagud i forhold til dansk tid).

Jeg er super glad! Og glæder mig selvfølgelig helt vildt!

- Emilie