Første skoleuge i 2015!

2015-01-12 02:01

Hejsa! 

Ja så denne uge var jo så min første uge i skole i 2015, lidt mærkeligt at komme tilbage efter en ferie som altid. En del af mine lærere spurgte mig om hvad jeg synes om den amerikanske jul. 

Mandag skete der ikke så meget. Og tirsdag heller ikke ud over at jeg tog på "cafe" med nogle veninder efter skole og tog til YW om aftenen. 

Onsdag vågnede jeg op til at have vundet en fotokonkurrence, jeg havde sendt jule og nytårsbilleder til explorius og mit nytårsbillede vandt så konkurrencen, så nu er der dansk slik på vej til mig igen! Onsdag aften havde jeg så en danseopvisning, jeg dansede min disco sole og folk var helt vilde med det. Jeg dansede selvfølgelig også med mit hold både hiphop og military. Til jer på facebook, hvis I har lyst til at se det er jeg tagget i nogle videoer Mary tog. Efter opvisningen kørte vi til Simply Juicy og fik smoothies og sådan. Så var det ellers hjem, i bad og i seng. 

Torsdag aften skulle jeg babysitte en dreng fra kirken. Hans mor er alenemor, arbejder og går i skole, og så elsker hun mig og the Browns. Jeg skal også passe ham næste torsdag, men pga. svømning har jeg desværre ikke tid efter på torsdag (vi begynder aftentræninger 9-10, gab!). 

Fredag havde jeg et svømmestævne. Vi kørte i bus i 3 timer og var så til stævnet i 2 og så hjem igen 3 timers bustur, suk! Det var slet ikke køreturen værd... Og vi var ikke ret gode i fredags, så må vi bare håbe at vi gør det bedre på tirsdag!

Lørdag var det afslapnings/oprydningsdag og om aftenen tog Mary og jeg til koncert så jeg kunne få skrevet min koncert report. Det var den dårligste koncert vi nogensinde har været til, vi vidste ikke engang om det vi hørte kunne kaldes musik, og vi blev eninge om at David (den mindste) kunne have gjort det bedre. Heldigvis var det en gratis koncert. 

I dag stod jeg forholdsvis tideligt op for at Skype (kirke starte nu kl.11-2, rigtigt dårligt tidspunkt for skype). Jeg tog så i kirke, og ellers har jeg arbejdet på lektier og sådan. 

I næste uge slutter vores term og dermed også 1. semester, så det betyder masser af lektier og tests. Jeg glæder mig til at starte mit nye semester så får jeg også nyt skema! Så for min sidste tid her vil mit skema se sådan her ud:

A1: Amerikansk historie A2: Kor A3: Social dance (pardans) A4: Spansk A5: Matematik

B1: Biologi B2: Dans 3 B3: Fashion Stragegies (noget med mode) B4: Engelsk B5: Fotografi

- Emilie