End of term

2014-10-27 01:16

Hejsa! 

Denne uge har været travl og fyldt med stress i skolen, så derfor var det rart og tiltrængt at have fri fredag!

Hele ugen mindede lærerne os om at torsdag var end of term, så alle opgaver skulle være afleveret inden da hvis man have en god karakter. Alle mine lærere gav mulighed for at tjene extra credit i deres fag hvilket jeg faktisk ikke havde brug for overhovedet. Jeg afsluttede første term (vi har 4) med et "a" i alle mine fag og i nogle af dem over 100%

Mandag blev jeg "hyldet" i spansk jeg var den eneste der fik 75/75 rigtige på en test, så jeg skulle rejse mig op og de andre skulle så klappe af mig (ret pinligt). Om aftenen var Eva og hendes familie på besøg og vi malede og udhulede græskar. (der er flere billeder på Marys kamera så dem skal jeg også nok uploade når jeg får dem overført til min pc). 

Tirsdag fortalte min biologi lærer mig at jeg var den bedste elev han havde i alle han klasser, og om aftenen udhulede jeg græskar igen denne gang som en aktivitet med ym/yw. Det var dog ikke så sjovt som jeg havde håbet, så jeg skulle nok bare have blevet hjemme og klaret nogle ting, men det er jo altid nemt at være bagklog. 

Onsdag aften tog Mary og jeg til en guitar koncert, jeg havde nemlig en koncert report der skulle skrives og afleveres torsdag. Efter det hjalp vi Teresa lidt med at flytte ind i hendes nye rækkehus, sammen med hende havde vi så en "tærte aften" på en resturent hvor man om onsdagen kan få gratis tærte. 

Torsdag var som en fredag i skolen, og så var der football på hjemmebane, vi tabte så vi står vidst lige med 2 andre skoler så vi skal vidst spille en kamp mod begge skoler på onsdag (skal nok finde ud af helt præcist hvad der skal ske). Da jeg kom hjem fra kampen så jeg lidt af en film med Mary, men jeg for træt til at følge med til sidst så jeg gik i seng.

Fredag skulle jeg jo ikke i skole så jeg kunne sove længe, men omkring kl. 7 bankede Jeff på min dør og spurgte om jeg ikke skulle op, jeg sagde nej for jeg har fri i dag og han undskyldte mange gange og tog på arbejde og jeg sov videre. Han fortalte Mary om det og sagde at jeg lignede en prinsesse da jeg åbnede døren, hvilket helt sikkert er løjn, men han var overbevidst om at jeg sov som en prinsesse (ja far en prinsesse ikke en hval!). Jeg fik så rydet op og gjort rent før jeg skulle til svømmetræning. Da jeg kome hjem hjalp jeg CJ's mor med nogle lektier, hun skulle stille spørgsmål om sundhedspleje til en ikke-amerikaner. Så tog Mary og Jeff en tur i templet og Daniel og jeg stod for børnepasning. 

Lørdag var det meningen at vi skulle have taget familiebilleder, men vores fotograf (Marys bror) kunne ikke alligevel. Mary ville have taget mig med til Salt Lake City, men fordi Jeff var super træt efter at David havde haft en hård nat besluttede vi at vi ville vente til at hele familien kunne tage afsted. Så vi lavede græskar tærter og fik startet på at male mit gamle (davids nye) værelse og Adams halloween kostume. Og om aftenen tog vi ud at spise og så spille minigolf, yay!

Søndag er ligesom søndag plejer at være. 

På fredag er det halloween så vi skal til en fest på Jeffs arbejde og så på tick n' treating.

Fredagen efter halloween har jeg mit første svømmestævne så det bliver super spændende.

Som I kan se har jeg det stadig godt!

-Emilie