End of term, Sadies og regional dance.

2015-03-22 23:44

Hej!

Så denne uge har også været ret travl.

Mandag var der selvfølgelig track træning og om aftenen tog vi til Simply Juicy og spiste, efter at have spist tog alle undtagen mig og David i biografen, så jeg lavede lektier og passede David. 

Tirsdag havde vi et track stævne, efter stævnet passede jeg børn mens Mary, Jeff, Daniel og Ron var i templet. 

Onsdag efter træning tog jeg med Kendra hjem, vi hyggede hele eftermiddagen og så tog vi ellers på "shopping" for at finde trøjer til Sadies. 

Torsdag var det tideligt op jeg havde nemlig dans kl. 6:30. Det var også end of term så hele ugen havde været fyldt med: "husk nu at få afleveret alle lektier" "jeg tager kun imod lektier til torsdag kl. 4" osv. Efter skole puttede de så papiret op der vidste om du var med i rock-a-palooza, og min gruppe er, så vi var super glade, det bliver mega fedt så nu skal der både arbejdes på harmonier og koregrafi. Så var det tid til track træning og efter track hang jeg ud med Kendra. 

Fredag var der ingen skole, så jeg sov halvt længe. Mary tog til Jazzercise så jeg passede børnene i en halv time. Jeg ryddede op og gjorde rent indtil det var tid til at gøre klar til Sadies (en fest på skolen hvor pigerne vælger dates og man har matchende t-shirts på). Vi (Kendra, CJ, jeg og vores dates) mødtes her og tog et par billeder af os i vores t-shirts (i år var temaet kendte par, så Mckay og jeg var Barbie og Ken fordi alle mine veninder siger jeg minder om Barbie), efter at have taget billeder tog vi til Provo for at bowle, det var super hyggeligt og jeg kom på 2. pladsen. Efter bowling tog vi hjem til Lexi og mødtes med resten af vores gruppe, vi tog selvfølgelig lidt flere billeder. Lexis forældre havde lavet mad til os og hendes søskende var vores "tjenere". Efter at have spist kørte vi over til skolen og så gik festen i gang. Omkring en halv time for at festen var slut tog vi så til Coldstone og fik is. 

Lørdag sov jeg længe. Jeg lavde lektier det meste af dagen, igen indtil det var tid til at gøre klar til fest. Denne gang "klæd dig ud som dit yndlings årstal" kirke fest. Kendra valgte mit tøj, satte mit hår og lagde min makeup. Becca (Evas pige) var også med. Vi havde det super sjovt og jeg var i top 3 i en "dance battle". 

I dag skypede jeg så men mor, far og Tobi hvorefter vi tog i kirke, ellers er der ikke rigtigt sket så meget. 

- Emilie