End of term og semester

2015-01-19 00:19

Hejsa!

Som overskriften siger var det i denne uge end of 2nd term og første semester! Sluttede da også lige dette term af med "straight A's" (altså et A i alle mine fag, det ville være et 12 talv i DK). Næste semester som starter tirsdag har jeg så et par nye fag, det glæder jeg mig vildt meget til!

Mandag var der en swim dinner fordi vi havde et stævne dagen efter. Stvnet blev dersværre aflyst... Vi kørte til Bountiful (halvanden time) og fik skiftet til badetøj og fik så at vide at det var aflyst... Så måtte vi jo skifte tilbage til normalt tøj og køre hjem igen. Sam, Kendra, Jamie og jeg ville dog stadig have noget ud af aftenen så vi tog til berrys og fik shakes og grinte hele aftenen. 

Onsdag efter skole tog Mary mig med til kiropraktor, han havde nogle råd til hvad der måske kunne hjælpe med min skade fra dans og jeg fandt så ud af et par allergier jeg ikke vidste jeg havde, men han vil hjælpe mig med at komme af med dem... 

Torsdag var så dagen, end of term, så der skete ikke meget i skolen, en test, et par noter og eller bare få afleveret alle lektier. Om aftenen passede jeg så Alex igen. Da jeg kom hjem gik børnene i seng og Mary og jeg så en film. 

Fredag var der ingen skole, hurra! Jeg passede børn mens Mary var til Jazzerzise og så tog jeg til svømning, jeg svømmede i 2 timer hvorefter jeg tog hjem til Sheryl og fik smoothies, kanelsnegle og en god snak. Da jeg kom hjem skulle jeg passe børn igen, CJ kom og hjalp. Da børnene var puttet så vi film. CJ blev og sov. 

Lørdag var bare afslapning. Om formiddagen så vi bare film. Så kom Sarah og hentede os, vi skulle til BYU for at spise og bagefter var der "fest", men det blev ikke til noget, Mary havde fået datoen forkert, det var Fredag ikke lørdag. Så vi kørte hjem og fik pizza i stedet. 

I dag var det anderledes i kirke, det var "stake conference" så 2 timer men ingen søndagsskole eller YW. Da vi kom hje gik vi en tur og ellers er der ikke sket meget i dag. Teresa er her, hun skal spise aftensmad her. 

I morgen er der heller ingen skole, men der er svømning. 

Fra på tirsdag af starter vi med aftentræning fra 9-10, det glæder jeg mig ikke til! Heldigvis er det kun i 2 uger... 

- Emilie