Det sørme, det sandt, december!

2014-12-08 01:32

Hej! 

Denne uge har også været forholdsvis travl, men hey, det er december så lidt julehygge er der også blevet tid til!

Mandag blev jeg hjemme, jeg var stadig halvsyg så jeg havde brug for at sove, jeg sov længe men ellers blev det ikke til megen soven den dag. Jeg fik ryddet op, lavet lektier og hængt billeder op på min væg!

Tirsdag var jeg heller ikke i skole, og dog. Jeg tog med Mary og drengene. Mary er med i en gruppe der hjemmeskoler og hver tirsdag og torsdag tager de så i skole hjemme hos andre. Deres geografi time handlede om Danmark så jeg tog med for at fortælle og svare på spørgsmål. Da vi kom hjem gjorde jeg mig klar til korkoncert, vi skulle synge på TempleSquare i Salt Lake City (hvilken er en af de største turistattraktioner i UTAH). 

Onsdag var der en swim team dinner. 

Torsdag og fredag var der både et svømmestævne og korkoncerte. Jeg blev nødt til at vælge koncerterne hvis ikke jeg ville skrive 2, 8 sider lange reporter og så kunne jeg heller ikke rigtigt misse mere skole. Det var dog lidt ærgeligt, men man kan jo ikke vinde hver gang. Derfor besluttede jeg sammen med Kendra og Sam(antha) (som begge er både i koret og på svømmeholdet) at vi da bare ville have det sjovt efter fredagens koncert så vi havde en sleepover hos mig, det var super hyggeligt! Vi var alle mega trætte så der skete ikke så meget.

Vi stod så sent op lørdag. Mary lavede pandekager (med nutella og banan, mums!). Efter morgenmaden slappede vi af igen, men så besluttede vi os for at tage på shopping, Sam har kørekort så hun kørte os til et center i provo. Efter lidt shopping skulle Mary og jeg så hjælpe med at promovere CETUSA så var det afsted igen. På vejen hjem spiste og købte vi ind i IKEA (yay følte mig lige lidt hjemme der med svenske kødboller og rugbrød ;)). Og jeg fik også købt nogle flødeboller som vi nok skal prøve i morgen. Da vi kom hjem så vi Doctor Who.

I dag har jeg lavet lidt lektier, været i kirke og til kor og selvfølgelig givet adventsgaver! Drengene er helt oppe at køre når vi kommer hjem fra kirke! I dag fik jeg så to adventsgaver, Mary havde nemlig købt en julesok til mig og indeni var der da også en lille gave. Ellers har jeg arbejdet på et lille projekt jeg købte i IKEA. Jeg oploader et billede når jeg er færdig med det! 

Vi nyder rigtigt Beddes julesmåkager her, selv lille David elsker pebernødder. Vi har dog ikke sne endnu hvilket ikke er normalt for Utah.

Jeg er så småt begyndt at glæde mig til jul og min fødselsdag! Det er helt underligt at der allerede er gået 4 måneder! 

Merry Christmas!

- Emilie