Anden skoledag

2014-08-21 01:00

Hej!

Dagen i dag føltes lidt ligesom en første skoledag, vi lavede heller ikke meget i dag, mest introduktion til timerne og lærerne. Jeg havde først matematik, så biologi, kemi, frokost, guitar og til sidst engelsk. Jeg føler heldigvis at jeg bedre kan finde rundt på skolen nu, og jeg fandt alle klasserne uden hjælp og uden at fare vildt. I morgen skal jeg så have de samme fag som første dag (A-dag). Alle roser mit engelsk og spørger "Vent hvor sagde du du kom fra? Åhhh Danmark! Hvor er det lige det er?" Og min biologi lærer ville have en af drengene i klassen til at tage mig med en tur på hesteryg i bjergene siden man nu ikke kan det i Danmark (han gjorde præcis det samme med Mary og Jeffs anden danske udvekslingsstudent). 

Skolen ligner forresten præcis det man ser i film uden at overdrive.

I går var jeg til kirke aktiviteten, og det var super sjovt! Der blev taget en masse billeder som jeg håber bliver postet et sted så jeg kan poste dem her. Vi spillede kick-ball og vandballon vollyball. Og som altid var der en lille snack bagefter. 

-Emilie